Follow Dashboard
Fifi Hurin's World







✿ LINK 1
✹ LINK 2
✖ LINK 3
☂ LINK 4
✈ LINK 5
+
+

How to look naturally beautiful ❤ ON Tuesday 25 December 2012 AT 04:40

1. Makan makanan yang sihat = Banyakkan makan makanan seperti ikan , buah - buahan segar dan juga sayur - sayuran . Anda boleh mengambil mkanan yang lain ttpi tidak berlebihan . Seeloknya elakkan memakan mkanan yang berminyak dan berlemak seperti makanan ringan , potato chips , pizza , dan lain - lain .
2. Banyakkan minum air kosong = Sehari sekurang - kurangnya minum 8 gelas air kosong . Air kosong menyahkan toxins dan elok untuk kesihatan kulit anda . Elakkan meminum air bergas .
3. Exfoliate kulit anda = Exfoliate kulit anda dua kali seminggu . Terlebih exfoliate akan merosakkan kulit anda.
4. Senyum = Senyum adalah aksesori tercantik bagi dipakai oleh wanita . Elakkan mminum air minuman bergas kerana air bergas menyebabkan gigi anda kuning .
5. Kerap moisturize kulit anda = Ianya akan melembutkan kulit anda .
6. Sentiasa memastikan rambut / tudung anda rapi = Bagi yang tidak bertudung , sentiasa pastikan rmbut anda disikat rapi . Bagi yang bertudung sentiasa pastikan tudung anda kemas .
7. Mendapat cukup tidur = Pastikan anda mendapat tidur yang cukup selama 8 jam . Kulit anda memerlukan rehat . Kulit yang tidak mendapat rehat yang cukup mudah berjerawat dan lain - lain .
8. Sentiasa memberus gigi anda 
9. Be confident = Jika anda tidak konfiden cuba untuk berasa konfiden sehingga anda benar - benar berasa konfiden  . If you look confident , you will always be truly beautiful ! 

0 Princess